وطنم قلعه سر چهاردانگه
دل بستن به دنیا،باوجودآن همه رنجهایی که از اومی بینی،نادانی است.امام علی(ع) 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وطنم قلعه سر چهاردانگه و آدرس vailek.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس


 

سلام

اگه نمی تونید برید عتبات عالیات و خیلی دلتون تنگ شده

خادمین و عشاق امام بجای شما زیارت می کنند و نماز

زیارت به نیابت از شما می خوانند و به

شما اطلاع می دهند .

 

                                             http://alkafeel.net/persian/zyara/view.php

 


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:زيارت عتبات عاليات به نيابت از شما, ] [ 14:48 ] [ عاشق وطن ]

بیش از 50 روستای چهاردانگه با امضای طوماری مراتب اعتراض خود را نسبت به انتقال زباله های شهرستان ساری و همچنین بی توجهی مسئولین استان مازندران به این منطقه را خدمت مقام معظم رهبری اعلام نمودند.

متن نامه به شرح ذیل می باشد:

محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)

با سلام و درود محضر رهبر بزرگوار امت، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( دامة برکاته ) با یادآوری عطر دل انگیز قدوم مبارک شما به منطقه چهاردانگه ساری (روستای اروست) ، پس از گذشت قریب به دو دهه، همچنان فضای دلهای اهالی منطقه از فیض آن دیدار ، بهاری است.

بی شک عمران و آبادانی امروز و فردای این منطقه همچنان مدیون و مرهون نسیم گره گشای وجود مبارک رهبر عزیزمان در سفر به این خطه است.

رهبر عزیز

چه کنیم که همچنان حس یگانه ملجا امید بودن حضرتعالی پس از خداوند تبارک و تعالی و ائمه معصومین (ع) در ما غالب است و به دنبال برخی بی توجهی ها از سوی برخی مسئولین نسبت به منطقه، باز به شما پناه می آوریم و با کمال شرمساری عرض حال تقدیم می داریم.

متاسفانه قریب به هشت سال است که منطقه چهاردانگه به محل تخلیه زباله های شهری مرکز استان تبدیل شده و موجبات رنج و ناراحتی اهالی منطقه را فراهم آورده است. صرف هزینه های هنگفت مسئولین استان برای انتقال زباله به منطقه به جای تلاش برای اجرایی کردن کارخانه های زباله سوز یا بازیافت زباله محل پرسش و تامل است.

علیرغم اعتراض های مکتوب، طومارهای پیاپی و پیگیری های مکرر و هشدار های دلسوزانه نسبت به مسئولیت شرعی و قانونی در قبال حفظ محیط زیست و طبیعت بکر و ییلاقی منطقه ، تخرب چشمه طبیعی سورت به عنوان دومین اثر طبیعی ملی ، صدمه گردشگری ، تهدید سلامت افراد، آب شرب، کشاورزی و دامداری روستائیان و افزایش میل مهاجرت به شهرها، مسئولین محترم کماکان بر اجرای این تصمیم اصرار ورزیده و چاره ای برای حل این مسئله بغرنج نیاندیشیده اند.

به همین روی، باز دستان تمنای اهالی به سوی یار غمخوار و محرومان امت و رهبر فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دراز است و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای حضرتعالی از درگاه ایزد متعال، چشم امید به تدبیر شما دوخته ایم.

تمام خاطر اهلم هنوز نورانی است      تمام راه قدمهای تو چراغانی است

نسیم و عطر دل انگیز یاد تو در دل     بهار در دل این آسمان بارانی است

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:شوراي اسلامي,دهياري,روستاهاي چهاردانگه, ] [ 17:0 ] [ عاشق وطن ]

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت‌: سیب برای درمان تنگی نفس بسیار مفید است و پخته شده آن تقویت کننده معده و کبد و دفع کننده سودا و سموم بدن است.

محمد اکبرزاده ، با بیان اینکه درخت سیب در بیشتر نقاط دنیا پرورش داده می‌شود، گفت: سیب میوه‌ای است که در هر جای دنیا وجود دارد و در ایران این درخت به صورت وحشی در جنگل‌های شمال وجود دارد. وی ادامه داد: سیب دارای ویتامین و مواد مغذی زیاد و یک میوه قلیایی‌ بوده و تمیز کننده بدن است و به علت دارا بودن پکتین زیاد آب اضافی بدن را خارج می‌کند. عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مازندران افزود: سیب را می‌توان برای برطرف کردن اسهال حتی برای کودکان بکار برد، در این صورت باید سیب را رنده و استفاده کرد. اکبرزاده اظهار کرد: سیب پخته را می‌توان برای افرادی که تنبلی روده دارند، استفاده شود، چراکه با این روش پکتین و ویتامین‌های آن حفظ می‌شود. وی ادامه داد: سیب دارای مقدار زیادی کلسیم است و کلسیم سیب به بدن کمک می‌کند که کلسیم غذاهای دیگر را نیز جذب کند. عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه خوردن سیب یبوست را برطرف می‌کند و برای خستگی مفرط مفید است، گفت: دم کرده برگ درخت سیب ادرار آور ‌و درمان کننده التهاب کلیه و مثانه است. اکبرزاده افزود: سیب برای درمان تنگی نفس بسیار مفید است و پخته شده آن تقویت کننده معده و کبد و دفع کننده سودا و سموم بدن است‌./ایسنا


موضوعات مرتبط: مطالب کوتاه علمي، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب: فواید سیب ,, ] [ 23:59 ] [ عاشق وطن ]

درروستاي قلعه سرهمانند اکثريت روستاهاي ايران،مسجدمحل عبادت وآموزش وپرورش بود.مسجدبعداز ساعات عبادت به آموزش وپرورش اختصاص داشت ودانش آموزان حقوق معلمان خود راتأديه مي کردند.بنابر اين براي اکثريت مردم امکان تحصيل وجود نداشت.

 


موضوعات مرتبط: خبري، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:آموزش وپرورش ,قلعه سر, ] [ 17:19 ] [ عاشق وطن ]

عشقبازی به همین آسانی است

که گلی با چشمی

بلبلی با گوشی

رنگ زیبای خزان با روحی

نیش زنبور عسل با نوشی

کار هموارۀ باران با دشت

 برف با قلۀ کوه

 رود با ریشۀ بید

 باد با شاخه و برگ

 ابر عابر با ماه

 چشمه‌ای با آهو

 برکه‌ای با مهتاب

 و نسیمی با زلف

دو کبوتر با هم

و شب و روز و طبیعت با ما

عشقبازی به همین آسانی است

شاعری با کلماتی شیرین

دستِ آرام و نوازش‌بخش بر روی سری

پرسشی از اشکی

 و چراغ شب یلدای کسی با شمعی

 و دل‌آرام و تسلی و مسیحای کسی یا جمعی

 عشقبازی به همین آسانی است

 که دلی را بخری

بفروشی مهری

 شادمانی را حرّاج کنی

 رنج‌ها را تخفیف دهی

مهربانی را ارزانی عالم بکنی

و بپیچی همه را لای حریر احساس

گره عشق به آن‌ها بزنی

مشتری‌هایت را با خود ببری تا لبخند

عشقبازی به همین آسانی است

هر که با پیش سلامی در اول صبح

هرکه با پوزش و پیغامی با رهگذری

هرکه با خواندن شعری کوتاه با لحن خوشی

نمک خنده بر چهره در لحظۀ کار

عرضۀ سالم کالای ارزان به همه

لقمۀ نان گوارایی از راه حلال

و خداحافظی شادی در آخر روز

و نگهداری یک خاطر خوش تا فردا

و رکوعی و سجودی با نیت شکر

عشقبازی به همین آسانی است

مجتبی کاشانی


موضوعات مرتبط: شعر، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:عشق واقعی,شاعر,مجتبي کاشاني, ] [ 6:34 ] [ عاشق وطن ]

اِتّا مار صد تا وَچِه ، همه یِ تِک ماتیک بَزه؟

باتشکر ازآقا رضا که اين چيستان راارسال کردند.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:چیستان ، قلعه سر, ] [ 10:35 ] [ عاشق وطن ]

شورا های اسلامی و دهیاران بخش در نامه ای به استاندار محترم استان مازندران حمایت خویش و اهالی بخش چهاردانگه را در ادامه خدمت جناب آقای اسماعیل امینی بخشدار محترم بخش چهاردانگه  به مردم محروم بخش خواستار شدند.

دهیاران و شورای اسلامي 40 روستای چهاردانگه ساری در نامه ای به استاندار مازندران حمایت خویش و اهالی بخش چهاردانگه را در ادامه خدمت جناب آقای اسماعیل امینی بخشدار محترم بخش چهاردانگه  به مردم محروم بخش خواستار شدند.

منبع:چهاردانگه نيوز


موضوعات مرتبط: خبري، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:چهاردانگه,بخشدار,اميني, ] [ 2:42 ] [ عاشق وطن ]

  

 


موضوعات مرتبط: عکس مراسم ها، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:عروسي,قلعه سر, ] [ 14:19 ] [ عاشق وطن ]

 


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 بهمن 1392برچسب:دهه فجر,پیروزی انقلاب,وحدت, ] [ 22:57 ] [ عاشق وطن ]

 وقایع ۲۲ بهمن از ایام‌الله دهه فجر

 ۲۲ بهمن از ایام‌الله دهه فجر ،در این روز به ترتیب زندان اوین، ساواک، سلطنت آباد، مجلسین سنا و شورای ملی، شهربانی، ژاندارمری و ساختمان زندان کمیته مشترک به تصرف مردم در آمد.در تسخیر شهربانی سپهبد رحیمی فرماندار نظامی تهران به دست انقلابیون مسلح افتاد. پادگان باغشاه و دانشکده افسری، دبیرستان نظام، زندان جمشیدیه، پادگان عشرت آباد و پادگان عباس آباد یکی پس از دیگری تسلیم شدند و آخرین مرکزی که به تصرف درآمد رادیو و تلویزیون بود.

   تصمیم شورای عالی ارتش

 ساعت ۱۰ بامداد روز ۲۲ بهمن شورای فرماندهان نیروهای مسلح در ستاد مشترک تشکیل گردید. نظامیان حاضر در جلسه عبارت بودند از: عباس قره باغی، جعفر شفقت، حسین فردوست، هوشنگ حاتم، ناصر مقدم، عبدالعلی نجیمی، احمدعلی محققی، عبدالعلی بدره‌ای، امیرحسین ربیعی، کمال حبیب اللهی، عبدالمجید معصومی، جعفر صانعی، اسدالله محسن زاده، حسین جهانبانی، محمد کاظمی، خلیل بخشی آذر، علی محمد خواجه نوری، پرویز امینی افشار، امیر فرهنگ خلعتبری، محمد فرزام، جلال پژمان، منوچهر خسروداد، ناصر فیروزمند، موسی رحیمی لاریجانی، محمد رحیمی آبکناری و رضا وکیلی طباطبایی.ریاست شورای عالی ارتش بر عهده عباس قره باغی بود. پس از گزارش فرماندهان نیروها از وضعیت موجود بحث پیرامون همبستگی ارتش با مردم آغاز شد؛ اکثرا موافقت خود را اعلام نمودند و سرانجام اعلامیه‌ای مبنی بر بی طرفی ارتش تهیه و بامضا رسید. پس از تصمیم شورای عالی، ساعت یک بعد از ظهر خبر تصمیم شورای عالی ارتش در اختیار رادیو و تلویزیون گذاشته شد. رادیو ایران برنامه عادی خود را قطع و اعلامیه را قرائت کرد. لحظه‌ای بعد نیروهای انقلاب محوطه صدا و سیما را تصرف نمودند و خبر سقوط رژیم سلطنتی پهلوی از صدا و سیما اعلام شد.

 مراسم دهه فجر

 هرساله در طول دهه فجر مراسم و یادبودهای زیادی در کشورمان  انجام می گیرد.

 همچنین جشنواره فجر که بزرگترین جشنواره دولتی فیلم، تئاتر و موسیقی ایران است معمولا در طول دهه فجر برگزار می شود.

 در مدارس کودکان کلاس‌های درس را با نوارهای رنگی، پرچم و عکس امام خمینی و  و رهبر عزیزمان سیدعلی خامنه‌ای تزئین می‌کنند.


برچسب‌ها:
[ جمعه 22 بهمن 1392برچسب:دهه فجر,پیروزی انقلاب,وحدت, ] [ 9:3 ] [ عاشق وطن ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اَلّلهُمَّ عَجِّل لِوَليِّكَ الفَرَج وَ العافِيَهِ وَ النَّصر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرمودند: “ما در رعايت حال شما كوتاهى نمی كنيم و ياد شما را ازخاطر نبرده ايم ، كه اگر جز اين بود گرفتارى ها به شما روى مى آورد و دشمنان، شما را ريشه كن مى كردند . از خدا بترسيد و ما را پشتيبانى كنيد." به وبلاگ من خوش آمدید.ازنظرات ارزنده خود مارابی نصیب نگذارید.
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1394
فروردين 1394
اسفند 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2402
بازدید ماه : 3957
بازدید کل : 72484
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 160
تعداد آنلاین : 1



Alternative content